Μέρος 4 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Μπορούσα να δω το προσωπο της μέσα στο σκοτάδι και μου φαινόταν πάρα πολύ σέξι. Όταν η ένταση από τον οργασμό της πέρασε, και το σώμα της χαλάρωσε, ξεκίνησε και με φιλούσε και καθώς με φιλούσε ξεκίνησε να πηδάει πάνω κάτω πάνω στην πούτσα μου.


Ωχχχ θα χύσω ...της είπα...και της έχυσα μέσα στο μουνί...Τότε ξεκίνησε να χαλαρώνει..και να απολαμβάνει την αίσθηση της πούτσας μου μέσα στο γεμάτο σπέρμα μουνί της...


Γίνε το TOP Model στο Instagram


Μπορούσα να νιώσω τα υγρά της μαζί με το σπέρμα μου που κυλούσαν πάνω στα αρχιδια μου και με γαργάλιζαν. Νομίζω το ήξερε αλλά ήθελε να κάνει την αθώα...Στο τέλος αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά μου φρεσκογαμημενοι και ευτυχισμένοι.


Το επόμενο πρωί ξύπνησα μόνος...αυτή δεν ήταν εκεί...κοίταξα κάτω και διότι ένιωσα κάτι πάνω στην πούτσα μου και όταν είδα τι ήταν έμεινα έκπληκτος...ηταν μια φυλακη για την πούτσα… Μετά κοίταξα στο κομοδίνο και είδα μια χειρόγραφη σημείωση...έγραφε πάνω "έκπληξη, αλλά έπρεπε να φύγω...θα τα πούμε όταν επιστρέψω σπίτι".


Η Κατερίνα ήταν νοσοκόμα και το ωράριο της ήταν κάπως περίπλοκο και ανακατεμένο. Δεν μου άρεσε καθόλου το ωράριο της αλλά δεν είχαμε άλλη επιλογή. Η φυλακή της πούτσας που μου είχε βάλει και κλείδωσε μέσα την πούτσα μου ξεκίνησε να με εκνευρίζει.


Η Κατερίνα ήταν μερικά χρόνια νεαρότερη από εμένα και είχε ένα πάρα πολύ ωραίο κωλαράκι που ήθελα πάρα πολύ να πηδήξω και πάρα πολύ μεγάλα βυζιά με σιλικόνη. Είχε μαυρα μακρια μαλλιά και ήταν τόσο ωραία που δεν ήθελε καν μεικαπ.


Την γνώρισα σε ένα φοιτητικο πάρτυ όταν πηγαίναμε στο κολλέγιο μια νυχτα. Δεν τα φτιάξαμε αμεσως, αλλά μετά κάποιος κοινός μας φίλος μας κανόνισε ένα ραντεβού και αποφασίσαμε να κάνουμε σχέση.


Τελοσπάντων της έστειλα ένα μήνυμα αλλά δεν μου απάντησε...


Μέρος 5

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 4 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 4 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας